26 maja we wczesnych godzinach porannych, indonezyjski holownik ciągnący barkę kontenerową natrafił niespodziewanie silne fale, co w konsekwencji spowodowało jej wywrócenie i utratę części ładunku. Indonezyjska marynarka wojenna i inne agencje rządowe zareagowały, zapewniając bezpieczeństwo 10 członkom załogi obsługującym holownik, ale poinformowano, że część kontenerów zostały zmiecione, a innym grozi zmycie z barki.
Indonezyjska stocznia Marcopolo Shipyard, spółka zależna singapurskiej firmy Marco Polo Marine zajmującej się logistyką morską, rozpoczęła ekologiczny projekt recyklingu statków.
Koniec ery CTV z napędem na paliwa kopalne?
Obserwowali porty? Oskarżeni o szpiegostwo na rzecz Rosji stanęli przed sądem
Arkadiusz Marchewka: Stocznia Szczecińska "Wulkan" z gigantyczną stratą za ubiegły rok
To będzie jeden z największych włoskich okrętów. Zwodowano Atlante
Rozpoczęło się holowanie kontenerowca M/V Dali z miejsca katastrofy w Baltimore
Kołodziejczak: agroporty i terminale zbożowe powstaną i będą dobrze funkcjonować